וילה לנופש זוגי Villa For A Couple Vacation

0

 לבעלי נכסים: רישום נכס הוא בחינם ב-Top Villas ואתה יכול לעשות זאת כאן. Hotels.com נוסדה בשנת 1991 והייתה אתר פופולרי להזמנת מלונות מזה זמן רב, אך בדומה ל-Booking.com היא הרחיבה את ההיצע שלה לכלול מגוון רחב של מקומות לינה, כולל השכרות נופש. הם מציעים מאות אלפי נכסים ברחבי העולם עם התמקדות בצפון אמריקה ואירופה. Hotels.com פופולרי במיוחד בצפון אמריקה ואם אתה משתמש בו באופן קבוע להזמנת לינה (בין אם זה מלון, דירה או השכרה), תוכל לחסוך עם תוכנית הנאמנות שלהם, כאשר לאחר הזמנת 10 שהות, תקבל פרס שָׁהוּת. לבעלי נכסים: בעלי נכסים יכולים לרשום נכסים בחינם ב-Hotels.com, אך עליך להירשם לקבוצת Expedia כאן. Hotels.com הפך לחלק מרשת Expedia Group בשנת 2001.

 בלווילה היא ספקית השכרת בתי הנופש המובילה באזור בנלוקס, ומציעה כ-40,000 בלמעלה מתריסר מדינות באירופה, כאשר רוב הנכסים בהולנד, בלגיה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד ובריטניה. Belvilla מציעה מגוון רחב של נכסים שיתאימו כמעט לכל סוג של מטייל ותקציב, החל מדירות סטודיו עירוניות לבקתות ועד בקתות חוף ועד טירות. Quest Apartments שונה במקצת מכל שאר האתרים הרשומים מכיוון שהיא מציעה רק דירות שירות. החברה נותנת מענה לנוסעי עסקים ופנאי שאוהבים את שירותי המלון אך רוצים אוטונומיה (למשל, מתקני מטבח לבישול) ומרחב של דירה. הם מציעים דירות לשהייה קצרה וגם דירות לשהייה לטווח ארוך. קוויסט אפרטמנטס מפעילה למעלה מ-170 נכסים של מלונות דירות באוסטרליה, ניו זילנד ופיג'י. מקום טוב לחפש בו מטיילים היוצאים לאוסטרליה. לבעלי נכסים: אנחנו לא מאמינים ש-Quest Apartments מקבלת נכסים פרטיים להכללה.

 Interhome מציעה כ-50,000 דירות נופש בלמעלה מ-25 מדינות, עם התמקדות בדירות ובתי נופש באירופה. נוסדה בשוויץ בשנת 1965, חברה זו מספקת השכרות נופש מזה זמן רב והיא מסוגלת לסייע לאורחים באתר עם הצ'ק אין ולספק שירותים מקיפים. אתר נהדר לבדוק עבור אלה שנוסעים לאירופה ורוצים שיהיה לו סוכן שירות מקומי זמין 24/7. לבעלי נכסים: בעלי נכסים בוחרים בניהול מקצועי מלא של הנכס שלהם או בוחרים לפעול כמייצגים. העמלות משתנות לפי סוג הניהול והסכם החוזה. תוכל למצוא עוד על רישום הדירה שלך ב-Interhome כאן. אתה כבר יכול להשתמש ב-TripAdvisor כדי לקרוא ולהשאיר ביקורות על מלונות, אטרקציות תיירותיות ומסעדות. ל-TripAdvisor יש גם מנוע חיפוש משלו להשכרת דירות, המכונה TripAdvisor Vacation Rentals.

 TripAdvisor זולל חברות השכרת דירות כמו FlipKey, דירות נופש ו-HouseTrip, ולכן כל הרישומים האלה נמצאים גם במנוע החיפוש שלו. עם כמעט מיליון נכסים ב-190 מדינות, בהחלט לא חסר ברירה. וכמובן, כפי שהייתם מצפים, יש מערכת סקירה מלאה לכל נכס. בנוסף, TripAdvisor מאפשר לך להזמין טיסות, השכרת רכב ושירותי נסיעות אחרים באינטרנט, כלומר תוכל לבצע את כל הזמנות הנסיעות שלך דרך אתר וספק אחד. בהחלט שווה בדיקה! לבעלי נכסים: רישום נכס בשירות השכרת נופש של TripAdvisor הוא בחינם, ואז אתה משלם עמלה לכל הזמנה. אתה יכול להירשם ל-TripAdvisor Vacation Rentals באופן מקוון כאן. 20,000 נכסים הממוקמים בבריטניה, אירלנד, צרפת ואיטליה. הם מתמקדים בעיקר בווילות ובקוטג'ים באזורים הכפריים, בעיירות קטנות ובמקומות חוף.

וילת אירוח

 בהחלט התמקד במתן שירות למטייל הבריטי וביעדי נופש נפוצים עבור אלה בבריטניה. אבל זה אתר שאפשר לבדוק עבור כל מי שנוסע לבריטניה, אירלנד, צרפת או איטליה ומחפש לינה. לבעלי נכסים: Cottages.com אכן מאפשר לבעלי נכסים להגיש בקשה לרשום את בתי הנופש שלהם באתר. תוכל לברר עוד כאן. אתרים באיטליה כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט. Oliver's Travels התחיל לראשונה כאתר שאפשר לאנשים להזמין טירות צרפתיות כבר בשנת 2003. מאז הוא גדל והתרחב והתמקד בוילות נופש, טירות ונכסי יוקרה בלמעלה מ-20 מדינות. Oliver's Travels מתמקדת בעיקר בנכסים היסטוריים ואופיים ובווילות נופש במקומות חמים וטרופיים. רוב הנכסים שלהם ממוקמים באירופה, אבל יש להם גם נכסים במספר יעדים אחרים כמו באלי, תאילנד, פלורידה והאיים הקריביים.

 הם בהחלט אחד שכדאי לקחת בחשבון אם אתם מחפשים נכס ייחודי ויוקרתי יותר לטיול הבא שלכם. יש להם מבחר טוב במיוחד של נכסים בצרפת, ספרד, איטליה, פורטוגל וקרואטיה. לבעלי נכסים: Olivers' Travels מציעה רישומים בחינם לבעלי נכסים ולאחר מכן גובה עמלות. תוכל לברר עוד כאן. אם אתם מתכננים טיול לבריטניה או לאירלנד, אז Sykes Holiday Cottages הוא אתר הזמנת בתי נופש שאנו בהחלט יכולים להמליץ ​​עליו. הם מפרטים מעל 16,000 נכסים בשירות עצמי באתר האינטרנט שלהם. סייקס הולידיי קוטג'ס מציע מגוון נכסים שיתאימו כמעט לכל סוג של מטייל ותקציב, החל מדירות סטודיו עירוניות ועד בקתות חוף ועד בקתות ביער ועד טירות. רוב הנכסים שלהם ממוקמים בכפרים קטנים ובאזור הכפרי. האתר שלהם גם מקל על מציאת סוגים מסוימים של נכסים כמו אלה שמקבלים חיות מחמד, אלה עם בריכות, ואלה הממוקמים ליד החוף.

 לבעלי נכסים: סייקס אכן מאפשר לבעלי נכסים להגיש בקשה לרשום את הדירה או בית הנופש שלהם באתר האינטרנט שלהם. זה חייב להיות ממוקם בבריטניה או באירלנד. אתה יכול לברר עוד ולהגיש בקשה כאן. ריטריטים כפריים הואאתר אחר שיש לשקול אם אתה מחפש מקום בבריטניה או באירלנד. הם מתמקדים באוסף של למעלה מ-600 נכסים הממוקמים באזורים כפריים של אנגליה, סקוטלנד, וויילס, צפון אירלנד והרפובליקה של אירלנד. Rural Retreats מציעה מספר סוגים שונים של נכסים, החל מבקתות רועים ועד טירות, שיתאימו למגוון רחב של מטיילים ותקציבים. למרות שההתמקדות שלהם היא בנכסים כפריים, יש להם גם מבחר קטן של דירות בעיר. לבעלי נכסים: ריטריטים כפריים אכן מאפשרים לבעלי נכסים להגיש בקשה לרשום את הנכס שלהם. זה חייב להיות ממוקם בבריטניה או באירלנד. אתה יכול לברר עוד ולפרט את הנכס שלך כאן.

  קוטג' נופש חלופות Airbnb אתרי הזמנת הדירות הטובים ביותר אם אתם מחפשים דירת נופש להשכרה בארצות הברית, אולי תרצו לבדוק את Turnkey. יש להם כיום למעלה מ-5,000 בתי נופש בלמעלה מ-80 יעדים ברחבי ארצות הברית. ל-Turkey יש נכסים בלמעלה מ-20 מדינות, כאשר מספר גדול מהנכסים שלהם ממוקמים במדינות פופולריות כמו פלורידה, טקסס, קליפורניה וקולורדו. הם מתמחים בבתי נופש ודירות פרימיום ויוקרתיות המנוהלים ומנוקים בצורה מקצועית ומסוגלים להציע תמיכה 24/7 ללקוחות ולבעלים כאחד. כל הנכסים מציעים מטבחים מלאים, אינטרנט אלחוטי חינם ותהליך צ'ק-אין קל.

 לבעלי נכסים: בעלי נכסים עצמאיים יכולים להגיש בקשה לראות אם הנכס שלהם תואם את הקריטריונים של Turnkey. לבעלים משלמים עמלה המבוססת על הרווחים מהנכס. אתה יכול לברר עוד ולהירשם כאן. אם אתם מחפשים וילת נופש עם בריכה באזור שטוף שמש של אירופה, אז Vintage Travel הוא אתר הזמנות שכדאי לשקול. וינטג' טרוול הינה חברה בבעלות ומופעלת עצמאית המתמקדת בוילות עם בריכות שחייה. רק ל- Vintage Travel יש וילות במספר מדינות באירופה, כולל ספרד, צרפת, איטליה, טורקיה, יוון, פורטוגל, קרואטיה וקפריסין. הם מתמקדים ביעדי תיירות פופולריים שטופי שמש ובמיקומי איים כמו האיים הבלאריים והאיים היווניים.

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(30)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top